Wednesday, September 18, 2013

~ Hepi Besday To Me ~





Assalamualaikum
Jawab jangan tak jawab
;p
Aku kan berbintang virgo
Makanya nak bagitau yang arini hari jadi aku
Eh gila aku tak malu nak bgtau siap buat entry lagi kat sini
Sebenarnya memang malas nak war-warkan
Tapi sebab aku nak share satu benda ngan korang
Rasa sedih terharu disayangi semualah
nak tau lebih lanjut baca mendalah bawah ni ;)




7.40am = "Selamat Hari Jadi…smoga pjg umo & murah rezki n dpt jodoh yang baik…amin"



2.07pm = "Yang…saat inilah kamu dilahirkan …dan dgn sabar pa tunggu kat luar blk bersalin. Pastu pa bwk abg n kakak, punyalah sonok dpt adik. Lepas sorg2 cium pipi. Sekarang dah beso. Semoga berbahgia di dunia dan akhirat…amin"


Korang pun bley agak kan sapa yang bagi ucapan ni kan

Mak aku
aku panggil ma
Pepagi lagi gigih anta sms
tu xpe lagi
Tapi bila ma mesej kali kedua tu siyes rasa nak nangis
Tapi ku tahan la
Air mata tu dah bertakung la tapi
Tetiba terpikir yang antara bff aku, aku lah yang paling 'bertuah' sebab masih ada mak bapak
Bila tiba hari jadi kita ni, sebenarnya kan bukan setakat kita je
Berkaitan dengan mak n bapak kot
Yela mak yang lahirkan 
Walaupun bapak xrasa azab bersalin tapi dia lah yang jaga didik n bagi duit semua nak besarkan
Bila pikir camtu yang buat aku rasa sedeeeeeeey sangat tapi gembira
Sebab dapat famli yang best
Pun lagi bila dibandingkan dengan famli orang lain yang banyaaaak ragam kan
Time kasih ya ALLAH



nota kaki: yang@sayang tu panggilan manja ai...jangan jeles ye...;p


15 comments:

  1. Assalamualaikum yangggggg. selamat hari lahir. semoga panjang umur, murah rezeki, sukses dalam hidup dan menjadi anak yang solehah buat keluarga. heeeeeeeeeee. sedih gak baca mesej pa awak bagi tu >_____<

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm sheila.....tengs sgt2 k...amin

      Delete
  2. Untung awk ;) tetiba terasa jeles :P ape pun HB again :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.....tp jgn sdey2 tau. macih darl ;)

      Delete
  3. hapy besday

    p/s...charkuewtiew tuu mmg biasa sj..tapi sbb org belanja kn ler berbahasa sedap.....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq....kan, tu yg xtra sedap tu ;)

      Delete
  4. hppy brthday awk..

    wah pggln manaj dia..comel gtu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq yui
      hahah secomel orgnya lah *ewah*

      Delete
  5. alololo manja nya~ anak bongsu eh? neway happy buffday syg~

    ReplyDelete
    Replies
    1. panggilan je manja....aah, tengs darl ;)

      Delete
  6. happy belated birthday yer,, moga dipermudahkan semuanyer dalam hidup

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Yang....
    Anak bongsu ea?.

    *Sweetnya Mama bg ucapan camtu.... nak tiru gak la nt time birthday anak dara Kak Mirror... nak kena
    flashback balik saat2 melahirkan.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Miss Mirror..aah bongsu...hihi

      *aah mmg btl pun,ptt flashback blk n gtau anak2 bru la dorg tau ;)

      Delete