Wednesday, October 23, 2013

Kaedah 1 vs Kaedah 2 = ke perut jugak akhirnya.....






Salam semua
aritu kan, ada makcik sorang ni suh aku potong kan buah oren
anje angat kan kengkonon
ai yang baik hati ni pun potong kan lah tuk beliau
dah tu, tengah aku potong tu
dia bley plak kutuk aku kan
cara aku potong salah katanyaaaa
dia siap tunjuk lagi aku cara nak potong
kalau ikut dia, cara potong macam nak belah oren tuk diperah
pastu ai dengan tak puas hati plus busuk hati heheh trus tanya kat opis mate sorang lagi, dia pun potong macam aku
baru rasa legaaaaa sikit
kira ada gak geng aku kan
mengong giler prangai
hahaha
pastu yang makcik ni suh aku gugel cara2 nak potong buah oren
aku pun cari lah
nak tau result?
ni lah diaaaaa







KAEDAH 1



KAEDAH 2



kalau ikut aku, memang lah KAEDAH 1 tu
tapi aku buang/potong lah yang 'benda putih' @ urat kat tengah2 dia tu kan
Yang bak kata makcik sorang nih, yang KAEDAH 2 tu la
Tapi bagi aku dua2 tu sama je
cuma kalau guna kaedah 2 tu macam musykil sikit
bukan ape, bila potong camtu, dah tentu tentu yang 'benda putih' tu ada kat tengah kan, aku cukup pantang lah benda tu, sebab tu aku akan buang siap2, senang nak makan
korang plak cane
KAEDAH 1 vs KAEDAH 2
Potong buah pun macam tak lepas lagi dowh, cane tu?
muahahaha



nota kaki: makcik tu merujuk pada rakan sepejabat dan dia bukanlah berstatus makcik, harap maklum...hihih






19 comments:

  1. Hahahaha..cis...vote for kaedah 2 :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus lah ko vote yg kedua tu :P

      Delete
  2. Yalah biasanya mmg kaedah 1... kalau tgk org potong kaedah 2 tu biasanya org x pandai potong buah hahahaha...opppssss terlebih sudahh.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah tu la, tp lain org lain caranyaaaaa ;)

      Delete
  3. Assalam BK.... sorry dah lama K.Mirror tak buat kunjungan balas... busy Yang.
    Thanks sbb singgah blog Kak Mirror selalu.

    *K.Mirror selalu buat kaedah 2.... dan takde lg yg complaint buat setakat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm, xpe, sama2 kasih ;)

      ooo yke, ok la tu slagi xde sapa komplen kan ...hehehe

      Delete
  4. dua2 kekdah pun ok, mmg ke perut juga perginyer kan hehehe

    ReplyDelete
  5. yana selalu potong oren ikut video no1 tue .... alah.. janji masuk mulut jgk. hehehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb yg tu senang dimakan....aah janji dpt mkn kan...hihi

      Delete
  6. terima kasih mendoakan Adik yer

    ReplyDelete
  7. salam kenal dari mama,
    singgah dan follow sini..

    ReplyDelete
  8. hi
    salam perkenalan.. singgah dan follow blog awk
    harap sudi follow anum

    ReplyDelete
  9. mcm2 ea..hihi..

    p/s: entry dah berjalan http://nusha1706.blogspot.com/2013/10/suprise-gift-untuk-peserta-ga-oktober.html
    T tengok ya =)

    ReplyDelete
  10. saya potong kaedah kedua sebab senang nak makan kot.. tapi sunquick not my fav sebab mashamm sgt.. tak kesah potong camne kan.. janjiii masuk mulut ngap!

    ReplyDelete
  11. dear..

    yui dah emel nama pemenang =)

    ReplyDelete
  12. singgah & ucap tq sudi mendoakan kesihatan Adik yer !

    ReplyDelete
  13. klu zam, main blasah potong gak.. haha

    ReplyDelete
  14. dua2 kaedah aku pernah pakai.

    ReplyDelete