Wednesday, June 05, 2013

Twain bukan Twin




Salam semua.....
Ye tajuk takde kena mengena dan takde maksud pun
Sebab dah tak tau nak letak tajuk apa






Lagipun memang terang lagi bersuluh n3 takde arah tujuan
Cuma nak berkongsi rasa  lagu sebab best dan layan di kala ini
Dah lama tak dengar lagu ni
Rasanya Shania Twain macam dah dilupakan kot
Tapi dua lagu kat bawah ni memang terbaik bagi aku dan mungkin korang jugak







You are still The One





Lepas dengar ni, dengar lagu kat bawah ni plak
Lagu ni pun menusuk perasaan jugak
Tapi aku lagi tertarik kat pompuan ni
Sebab dia sangaaaat lah cantik dalam ini video
Dress up dia menampakkan dia macam hindustan je dah



From This Moment On




Dah habis layan?
Best kan?!
Tapi dah dengar banyak kali mengundang padah jugak
Sebab mata buat perangai
Dah kata lagu pun syahdu je kan
haha
Sekian n3 mengundang padah 
Ikhlas dari lubuk hati saya 
=)










12 comments:

  1. Assalamualaikum awak. heeee tak suka sgt dia, terlalu seksi. malu pulak sheila nak tengok videonya. hehehheeee ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm sheila...eh seksi eh? hehehe

      Delete
  2. ala..kt office kena block youtube la :(

    ReplyDelete
  3. cheery suka koz dia cantik..hehee

    ReplyDelete
  4. xleh nak dgr coz kat pjbt skg..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe2 blk nnt Yui dgr kat umah k :)

      Delete
  5. lagu ur still the one tu lg peberet mak tuuuuu hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo yke, tapi memang best kan lagu tu

      Delete