Tuesday, June 04, 2013

Lompat tikam ke Lompat katak?


Salam.....Yang kata post sebelum ni kunun nak pegi mencabut gigi tu kan, memang terbengkalai la kan. Sebabnya sabtu lepas kan cuti umum, klinik pun tutup! Ceh kengkonon frust la klinik tu tutup, padahal dalam hati legaaaaaa...wakaka. Walaupun memang nak cabut tapi dalam hati memang takut kooot. Cuba cakap sapa la manusia kat dunia ni yang tak takut pegi klinik gigi? Kalau ada pun, bilangan nya adalah sangat sedikit, memang patut kasi tabik skali la kat mereka-mereka nih!




tabik hormat Hairul Azreen



Ke nak versi yang ni?

Mejar David Teo pun boleyyy ;)


Ok sudah-sudah pasal gigi, tukar topik lain plak, nak tau, ahad lepas kan, masa jala-jalan kan, elok je baru mendaki 2-3 anak tangga nak masuk kat pintu kecik kat Sg Wang Plaza tu kan, bley plak aku terjatuh dengan penuh bergaya nye! Nak tau bergaya yang macamana??



Bukan macam ni





Tapi macam ni :(

Sebijik cani ye sebijik! huhu



Tak tahu lah macamana bley jatuh, mungkin sebab pakai selipar je kot? Sebab slalunya pakai kasut flat, pastu jalan plak nak kata laju pun tak tapi kelam kabut sikit lah sebab masa tu dah dekat pukul 10 malam, orang semua kalut nak balik kami kalut nak masuk kan. Memang sakit gila kot sebab waktu jatuh, dengan terer nya aku tampung badan yang sememangnya tak ringan ni dengan sebelah lutut je.  Kecederaan dari mata kasar tak la teruk sebab lebam sikit je tapi dari mata halus memang menusuk kalbu la. Sakit rasa macam nak nangis tambah-tambah bila nak kena naik atau turun tangga, sakit gilaaa kot?! tapi tak nangis la, kata macho! =( . 

Malu? Malu lah jugak tapi sakit lagi menguasai carta ! Lepas tu terus rasa pening-pening. Apa ntah nasib jatuh dihujung minggu di tengah-tengah kota raya?! Anda plak bagaimana? Tengok orang dok up kan citer + gambar bercuti je....Saya pun nak jugaaaak!!!










Owh terpukauuuuu =)














4 comments:

  1. Assalamualaikum awak. alahhh kesiannya jatuh. luka tak kaki tu? ehh saya pun takut kalau nak jumpa dentist. sebolehnya jaga gigi tau. wakkakakaaa ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm Sheila....sian kan sob sob....xluka pun, cuma lebam je. Tu la, dulu2 xnak jga btl2, skrg dah tlambat...hihi

      Delete
  2. hahaha..lawak la awk ni....lain kali hati2 tau...xoxo

    ReplyDelete