Thursday, August 22, 2013

dah tengok blum *Miracle in cell no 7*




salam...
sana sini orang dok sebut pasal tragedi kat genting tu kan
memang ngeri kalau tengok
ada gambar yang tunjuk mangsa-mangsa tu bertindih-tindih antara satu sama lain
sedih simpati
Al fatihah~
Mintak-mintak la kejadian cenggini tak jadi lagi
Pihak yang berkenaan tu tolong lah check ckit apa yang patut
takde lah sampai kenderaan yang uzur pun eksen & takde rasa bersalah bergerak lagi atas jalan raya *sigh*
Sebenarnya aku tau pasal ni pun sebab mak aku kol malam semalam
padahal sebelum tu dah kol sembang tak henggat
tetiba kol lagi
aku ingat nape lah kan
rupanya nak citer pasal ni
mak aku ni memang
kalau ada apa2 citer tu suka update
mak sapa lah yang comel tu kan? hihi


Eh korang dah tengok blum citer Miracle in cell no 7
aritu ada orang post kat fb cakap movie korea baru tu best
so aritu aku tengok lah
Memang best pun citer dia
Hero dia adalah aku tak kenal
Tapi memang sangat masyuk ngan karakter, bodo je nampak
Sebab dia jadi sorang bapak yang tak berapa cerdik, ada sorang anak pompuan yang super comel
Pandai budak tu berlakon
Dalam cite Yes Captain ada budak ni
Tengok trailer pun dah tau citer dia cane kan
Bapak dia ni kena masuk penjara sebab dituduh rogol n bunuh sorang budak pompuan
Nak tau selanjutnya cane bley dituduh sedemikian n anak pompuan dia bley lepas masuk skali kat dalam cell no 7 tu, silalah tengok
ada je kat you tube
Sedih, lawak nak mams smua ada
memang bley lah dpat rate 4.5/5 star















4 comments: