Friday, March 15, 2013

Bila Commander Jong Kook & 2 kids bergabung maka terhasillah










Salam....sapa yang layan citer Running Man

 mesti tau 3 orang ni kan...Jong kook, Haha & Gary....Tadi nampak orang up kan video nih kat fb lantas telah menyukainya... Walaupun bila mula-mula dengar nak gelak pun ada, sebab ye lah, aku memang tak kenal pun dorang ni sebelum tengok RM, walaupun tau dorang memang penyayi, tapi bila dengar dorang nyanyi agak jakun disitu! Bila dua tiga kali dengar cam best plak. Jadi marilah kita sama-sama layannnnnn~






nota kaki: paling suka kat Joong Ki tapi dia dah xda, tapi masih layan citer ni sebab yang lain2 pun best dan sangat lah kecoh!



11 comments:

  1. Assalamualaikum awak. cantik header ni. hehehe. saya tak layan Kpop! hahahhahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm awk....yke? macih...hihi. owh yke, sy pun bkn pmnat tegar pun, suka2 aja! ;)

      Delete
  2. mari lihat sini http://adorafiq.blogspot.com/2013/03/hot-item-sales-now.html ade yang menarik untuk kamu :)

    ReplyDelete
  3. mak tak berapa layan sangat tp anak mak sukaaaaaaaaaaaaaa hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh bley geng dgn dorg nih! hihi

      Delete
  4. singgah cni,...dah lama tak layan cita gini,..ehe..xsempat dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye time ksh sggh....ala, sempat punya, download la dlu wat koleksi, bla free tgk lah ;)

      Delete
  5. Running Man.. Rancangan kegemaran ibu & anak2 ni..

    ReplyDelete