Friday, November 23, 2012

Al-Fatihah





Salam. aku baru dapat tau yang mama kepada kawan baik aku (ina), telah kembali ke rahmatullah. Aku tau pasal ni pun dari member. Tadi try kol ina, tak jwb, aku whatsapp dia, smbil taip menitik2 air mata kuar, sgt sedey. Dia xbls pun tapi aku nmpk status dia tgh typing tp xde pe pun satu msj dari dia. Aku phm dia mgkin sgt sdey n xtau nak bls camne. Yang paling sedih, ina tengah menghitung hari bahagia dia, awal bln dpn dia nak bertunang n bln 3 plak, nikah. Tak tdpt bygkan camne dia rasa skrg n harap dia redha dgn ketentuan Allah swt. Aku stalk kat fb adik dia, wan, rupanya mama dorg pegi pkl 12 lbey tgh mlm, n dorg sdar pukul 3 pagi, mungkin mnggal dlm tido. Wallahualam.Ya Allah kau cucurilah rahmat ke atas rohnya, tempatkan dikalangan org yang beriman. 
~Al-Fatihah ~





















3 comments:

  1. alfatihah ...dan salam takziah juga

    ReplyDelete
  2. Salam takziah dari Mak Dara sekeluarga semoga seluruh keluarga tabah menghadapi kehilangan ini.. Dan semoga roh allahyarham di tempatkan dikalangan orang orang yang beriman.. Al Fatihah..

    ReplyDelete