Friday, August 10, 2012

Iklan RaYa






Salam.....ni adalah 2 hasil karya untuk raya tahun ni. Mula-mula dari Petronas. Best jugak tapi tak meruntun jiwa sangat. Sebab berkisar pasal sorang engineer Petronas kena transfer kat Asia Tengah, yang cam biasa susah nak sessuaikan dengan keadan kat situ. Pastu, dia kenal ngan sorang budak lelaki kat situ dan mereka pun jadilah BFF...hihi.  Sape yang tak tengok lagi, cuba lah tengok ea















Yang ni plak iklan dari Bernas. Yang memang sangat lah meruntun jiwa. Sebab pasal anak yatim. Disebabkan dorang berdua je yang takde keluarga dan tak balik kanmpung, dorang pun wat keputusan tuk curi-curi keluar g kat kampung si Ahmad. Duit pun terhad kan, siap kena pau ngan pokcik teksi yang takde belas kasihan tak bagi diskaun tak pun sedekah jelah tambang seploh hinggit, tapi pandai lak kata dekat je dari stesen bas ke stesen keretapi. Kisah selanjutnya, sila lah tengok ye, tersentuh lagi tersentap okeh...

















No comments:

Post a Comment

Post a Comment