Friday, April 20, 2012

Lagu ku lagu mu jua


Rasa cam mood arini nak imbau pasal masa dolu-dolu, tym lbey kurang 7-8 tahun dulu. Sebenarnya, tetiba teringin nak dengar balik lagu yang aku giler punya minat. Macam Britney Spears punye lagu yang hit , Sometimes, Overprotected, Im slave For You, Baby One More Time ( lagu nih lak aku akan ingat sampai bila2 sebabnyer ade satu insiden yang terjadik...ku malu okeh...huhu) pastu lagu Have You Ever ( S Club 7), Pretty Boy ( M2M ), Viva forever ( Spice Girl ). Ni sebenarnye stok2 lagu tuk aku karok. Member2 memang da paham da, tiap kali mesti lagu2 nih, lau dorang cam hangin kat aku cam da xde lagu len, aku pun selit la lagu len dari Siti Sarah cam Saat Hilang Cintamu,  Kesetiaan pastu lagu si Shila Amzah lagu Yang Teristimewa ke Kau Yang Teristimewa, aku xingat da tajuk nye hehe dan lagi mestilah lagu dari Elite cam Trauma ( bajet tgh trauma lah kunun haha)...

Tapi sekarang tym karok da x main da lagu2 ni semua, sekarang da up to date ckit. Lagu  dari Yuna, Liyana Jasmay and lelain...Banyak btul list lagu yek, ngalahkan sedap cam retis je sore, tp name pun karok, belasah jer lah janji bahgia hihihi...Eh rasa cam da melencong lak, kate tringat pasal lagu lama tapi ni macam nak wat cite pasal lagu2 karok lak kan...hihi. Okes bersambung balik bab lagu2 yang da lama ku xdengar nih, lagu yang memang ku suka sgt dari dulu cam Hero ( Enrique Iglesias) sangat best kan ini lagu, lagi lagu Better man ( Robbie Williams ) pastu I Run Away # terselit gak lagu Britney hihi #

So ku gugel lah carik antara lagu2 tadi, harus ku attach kan skali...

                                                                         HERO ku



                                                                  I tak RUN AWAY pun



                                                        ku dah jumpe BETTER MAN =)




Okes, lepas tengok, maka ilanglah mud tuk mendengarkan lagu2 lama.....Sekian =)










No comments:

Post a Comment